Solsken

Så himla härligt.. men vad gör jag? Sitter inne, slöar och städar om vartannat.
Det bjöds inte på några större kvantiteter sömn inatt. Victor och Silvio snarkade ikapp så jag trodde huset skulle rasa ihop. På det är Victor dundermegasnorig så han var gnällig och så bajsade han.
Som om inte det var nog ville Lovisa sova inne hos oss och sedan ville hon gå upp superdupertidigt.
Nåja, jag somnade lite på soffan på morgonen innan det var dags att göra oss iordning för att gå till dagis. Gick hem igen och la Victor så att han kunde få sova lite, vilket han verkligen behövde.

Eftersom vädret är toppen ska jag se om jag inte kan komma ut på en promenad i eftermiddag. Beror på om jag orkar, är verkligen dundertrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0