Ännu en bra dag, sysselsättningsmässigt sett

Och med det menar jag inte pluggmässigt för det kan nog snarare liknas vid en smärre katastrof. Idag var Lovisas dagis stängt pga planeringsdag så hon skulle således vara hemma. Lovisa och hemma brukar bara utmynna i ineffektivitet så för att göra något bra av dagen bestämde vi oss för att åka till Sofia, det var alldeles för länge sen vi var där nu.
Förr umgicks vi så gott som daligen när vi var i stallet och hon fortfarande bodde i stan.. nu blir det snarare ett par gånger om året vilket är på tok för sällan.
Nåja, vi hade en bra dag med massa lek, tittade på grodyngel, smakade på kottar, red lite (Lovisa), ja det mesta av aktiviteterna var väl sådant som Lovisa gjorde ;).
Jag tyckte mest synd om mig själv för jag har världens träningsvärk från gårdagens klättrande på Leos Lekland, vem kunde ana att det skulle ge så bra träning? Med tanke på vad mina muskler (?) försöker säga mig idag så var det nog bra träning.

Imorgon blir veckans enda helt vanliga dag så då blir det fullt fokus på studierna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0