Barnkalas

Idag har vi varit på kalas för Wilja som fyllde ett år i tisdags. Mycket trevligt, barnen hade roligt och Wilja verkade tycka att presenten var helt okej.

Dagen i övrigt har varit ganska tröttsam eftersom barnen har gallskrikit ikapp tills vi gick på kalas, det började med att Victor vaknade 06:20 med ett vrål. Kul.
Jag fick ändå lite sovmorgon, vilket jag är enormt tacksam över.
Förmiddagen ägnades åt att jag och Lovisa tog cykeln till leksaksaffären. Jag trodde aldrig att det skulle fungera, men hon lyckades uppföra sig näst intill exemplariskt där inne. Annat det än hemvägen. Precis när vi var vid kassan så fick hon ett Pippiparaply som hon blev väldigt glad för. Sen skulle jag försöka få henne att förstå att hon inte fick ha det när vi cyklade hem.. Hon fick en livskris som höll i sig ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0