Ikväll ska jag på dejt

Nä, det är inte så att jag har slängt ut Silvio. Men jag tänkte att jag faktiskt glömmer bort mig själv allt som oftast så jag ska införa mina nya måndagskvällar. Då blir det lite hemmaspa. Jag behöver rustas upp lite och dessutom är det ju skönt att stänga av allt annat.

Tjoho.. då ska jag bara börja motionera också ;). Tänkte göra det i morse, men efter att Lovisa har haft en natt då hon gjort ungefär allt utom att sova så orkade jag faktiskt inte. Annars har mina fullständigt ovetenskapliga anlyser visat att det är mellan 6-7 på morgonen jag förmodligen har mest tid. Innan det vill jag helst sova, gärna längre egentligen, och efter det börjar ju det vanliga morgonkaoset med frukost, blöjor, kläder och försvunna skor.
Jag hoppas på ett nytt försök imorgon istället.
Tänkt så skönt att bara komma ut och gå en timme helt själv :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0