Inget nytt

Dåligt med bloggande, jag vet, men det är mest för att det inte finns så mycket att berätta. Det mesta lunkar på i vanlig ordning. Barnen busar som bara den, jag är trött och Silvio behöver kaffe ;).
Nu har Victor börjar släppa taget om möblerna och använder sin gåvagn eller annat lämpligt verktyg för att ta sig fram. Det värmer verkligen att se hans framsteg, det händer så mycket hela tiden.
Jag har tyvärr varit alldeles för trött för det mesta idag, jag jobbade på Loft igår. Det var trevligt, förutom att jag inte hade något att göra 80% av tiden. Fördelen var dock att jag var i ett rum där det inte var så hög volym så när jag väl hade lite gäster hos mig så kunde jag faktiskt prata lite med dem, det är alltid trevligt och brukar ofta visa sig positivt på vinstprocenten :).

Imorgon ska vi leka med Wilja och hennes föräldrar :)

Kommentarer
Postat av: malin

jag kommer gärna bort två två i morgon ?kram

2010-05-16 @ 02:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0