Sommartävling

Jag kan idag stolt presentera en tävling för mina läsare i samarbete med Ping Pong barnkläder. Ni får tävla om en av de plagg jag har valt ut till tävlingen. Skriv en kommentar om vad ni helst vill vinna och skriv en liten trevlig motivering till varför du bör vinna. Om du har en blogg vill jag gärna att du länkar till den här tävlingen. Uppge mailadress, vinnaren kommer att utses nästa fredag.

Sakerna som finns att välja mellan är som följer:

Söt, liten flickkofta i storlek 56-86
Skön pojkcardigan i storlek 56-86
Fräsch flickblus i storlek 68-92
Rutig pojkskjorta i storlek 68-92

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad roligt med en tävling på bloggen! Tyvärr har jag ju ingen unge. :P

2010-05-21 @ 13:40:01
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Marcella

Äsch jag som trodde det var mera av ett bröllopsevent som skulle presenteras ;)

Har inga små barn länre, som du vet, men länkar till detta ändå :)

2010-05-21 @ 13:44:44
URL: http://fumei.se/blogg
Postat av: Zandra

Fräsch flickblus i storlek 68-92



Denna söta lilla blus vill jag vinna till min systerdotter, hon skulle bli bedårande söt i den :)

2010-05-21 @ 14:23:46
Postat av: Johanna HK

Nämen vadfan, jag trodde också det skulle vara ett bröllopsevent som skulle presenteras ju ;) Men det kommer väl snart hoppas jag? :D

2010-05-21 @ 14:41:03
URL: http://johannahk.blogg.se/
Postat av: Hannah

Skulle gärna vinna den fina blusen :)



Anledningen till att jag bör vinna den är att jag vet att ingen annan unge skulle kunna vara lika sommarsöt i den blusen som just min lilla Elvira! (& så är jag naturligtvis alldeles ensam om att tycka som förälder..:P)



//Hannah

2010-05-23 @ 15:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0