Tröttisonsdag

Idag börjar jag verkligen känna av den dåliga sömnen. Det blir att jag sover några timmar mindre nu tyvärr. Igår vaknade jag av mig själv, övriga dagar har jag blivit väckt på ett eller annat sätt. Kanske är svårt att sova bort dagarna när man är van att gå upp ganska tidigt på morgonen.
Idag var Victor en vända till på sjukhuset för provtagning. Nu börjar det rätta till sig med PK-värdet. Tyvärr verkar han ha någon infektion på gång i kroppen, han är lite röd i halsen och har feber. Stackars liten. Sen mår han ju dåligt i magen också, lilla hjärtat. Kan han inte bara få må bra?
Lovisa har varit på dagis och busat idag, det är verkligen efterlängtat från hennes sida. Hon trivs så väldigt bra där och det är ju verkligen ett bra betyg, det känns alltid tryggt att lämna henne där när man vet att hon trivs.
Äntligen börjar det dra ihop sig till helg, bara två nätter kvar att jobba. Visserligen ska jag jobba en sväng på andra jobbet på fredag kväll, men det blir sista jobbpasset sen får det vara bra med att hoppa in där. Det blir för mycket med det också samt att det tar mer på krafterna än vad det ger glädjeskutt på inkomstsidan.
Jag ska ju jobba ganska länge på nuvarande uppdraget, typ året ut och sen får jag väl se om det blir förlängt, gamla uppdraget eller något helt nytt. Jag är öppen för det mesta så länge jag får jobba på och tjäna pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0