Rundar av veckan

Idag blev en väldigt oplanerad dag, men inte tråkig på något vis. Vi började med att möta upp HK för lite lunch/fika på stan vilket var mycket trevligt, men alldeles för kort.
När vi kom hem upptäckte vi att Pippi hade rymt någonstans under vår utflykt. Inte bra då Pippidockan är ett måste för Lovisa. Jag fick helt enkelt slänga mig på cykeln och försöka hitta en ny. Det momentet gick bra förutom att de har gjort om designen helt och hållet. Lovisa såg mycket skeptiskt ut, men lite senare tvättade hon glatt fötterna på Pippi och så var allt bra igen.
När jag cyklade hem från Pippiinköpsrundan träffade jag på Malin och Wilja, Malin höll precis på att skicka ett sms till oss om att vi kunde gå till lekparken. Det lät bra så jag gick upp och hämtade resten av familjen, varav en yrvaken Lovisa. Det gick fint och barnen fick springa av sig lite.
Imorgon blir det inte heller särskilt planerat, men kanske hänga lite med Malin, Chrille och Wilja :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0