Saker kan ändra sig snabbt

När jag mitt i all min uppgivenhet ändå tog mig samman och kollade om det fanns några jobb att söka så hittade jag ett att söka. Några timmar senare ringde de och jag fick komma till kontoret för att skriva på papper. Det betyder att jag börjar jobba imorgon. Imorgon, helt galet. Ibland går det snabbt. Det är visserligen "bara" halvtid och visserligen i Ljungby, men vem tusan bryr sig? Inte jag.. för jag har jobb.. TJOHO :D
Till Lund fick vi ändå inte åka idag för Victor tycks ha knasig infektion, värdet hoppar upp och ner och hit och dit så vi avvaktar tills han varit frisk i 2-3 dagar.
Så om sissådär 80 år kanske vi kan åka till Lund.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Max

Grattis till jobbet.Hoppas verkligen det löser sig ekonomiskt för er del..Det är verkligen sjukt jobbigt att pengar ska påverka så mycket.

Känner igen det där med Lund.Förra året såhär dax var det vi som gick och väntade på att få tid och blev inställt 3 ggr..Får man fråga vad ni ska göra där??

/ Johanna och Max

2010-09-07 @ 07:32:53
URL: http://maxwilmera.blogg.se/
Postat av: Erika

STORT grattis Emma! Det va verkligen ni värda! Pusspuss.

2010-09-07 @ 12:47:53
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0