The huvudvärkdag

Så kan man väl sammanfatta dagen i stort för min del. Jag har mest legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Antar dock att det var lite självförvållat, jag satt ju och läste ett antal timmar igår på jobbet i dålig sittställning i drag så vad kan man förvänta sig? Muskelspänningar.. skönt. Man blir så produktiv och glad av huvudvärk.
Victors PK var lite högt igår så han skulle göra ett nytt test idag, det blev inget familje event eftersom jag mest hade ont så Silvio gick själv med Victor. På sjukhudet träffade han på skumt folk, de tyckte att han skulle komma tillbaka på måndag när provtagningen är öppen... ja, jo.. det hjälper ju mycket när provet måste tas idag. Men, men efter lite övertalning förstod de att det skulle ringa efter en provtagare och allt gick bra. Värdet hade gått ner vilket bådar gått angående infektion och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0