Det blev en ganska ösig söndag också

På förmiddagen åkte vi ut till Grand Samarkand, vi hade ett par missions som vi klarade galant. Barnen fick nya sneakers och Victor en sommarjacka så nu är vi redo för allt. Lite fika slank ner också i vanlig ordning. Hemma igen var det två trötta barns om somnade.
Efter maten fick Lovisa för sig att hennes gunghäst skulle sova så hon bäddade ner den med täcke och kudde. Sen sa hon åt hästen att ligga still, gav den Pippidockan och la sig brevid för att klappa på den. När hästen tydligen sov tog hon en liten väska och sa att hon skulle gå för att handla mat.

Imorgon blir det en sväng till sjukhuset för att ta nytt PK på Victor, jag börjar inte jobba förren klockan 14 så det hinns med en del på förmiddagarna. Helst skulle jag ju vilja sova, men jag antar att det inte funkar så med en lägenhet som ser ut som ett bombnedslag efter helgen. Hur de hinner stöka ner begriper jag inte då vi knappt varit hemma..

Nu borde jag väl ändå kunna lägga undan barnens overaller, det ska väl ändå vara vår nu? Det får förhoppningsvis räcka med de fleecefodrade regnkläderna ett tag framöver. Fleecefodrade regnkläder är förresten det bästa som finns på våren och hösten, barnen håller sig varma och torra även ner till ganska låga temperaturer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0