Helg

At last! Det var ovant att komma igång med dagtidsjobb, men det har ändå gått bra. Sömnen har det väl varit lite sissådär med så jag har varit ganska trött de här dagarna. Nästa vecka jobbar jag eftermiddag/kväll istället, det är ju 2-skift jag har nu.

Barnen var hemma idag eftersom de börjar med 15 timmar igen nu när Silvio är klar med skolan, de hade visst busat riktigt ordentligt och när jag kom hem var båda två som frimärken på mig. Lovisa låtsades att hon satte plåster på alla mina fingrar och Victor åkte kana på mitt huvud, härligt..

Egentligen skulle jag jobbat med mitt andra jobb ikväll, men stället jag skulle vara på har bytt ägare så det var stängt för lite iordningfixande, inget mig emot då jag är sjukt seg idag.

Imorgon ska vi andas lite lantluft, Lovisa har tjatat senaste veckorna om att få leka med Hugo så imorgon åker vi dit och busar. Äntligen kan Victor följa med också, nu när han orkar hålla igång och kan vara ute lite mer utan att förvandlas till ett blåbär. Jag gissar att det är två glada barn som kommer somna i bilen på hemvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0