Fortsatt busy vecka

Jobba två dagar. Loppis på lördag. Jobba 7-17 på söndag. Sen? Ptja.. Väggen kanske?

Det är stressigt att veta att man är ensam om att dra in pengar. Skitstressigt. Att veta att en dag ledig, eller sjuk gör att inkomsterna minskar väldigt mycket. Jobbigt mycket. Den här månaden ska ägna mig åt att trolla med knäna. Bara dagtidsjobb och en dag hemma gav sissådär 5000 kr mindre i plånboken. Det går precis runt. Så inga oförutsedda utgifter tack.
Nu är iaf intyget från Lund på väg så förhoppningsvis kan vi få ut lite försäkringspengar, men det är ju inte för att slösa. Barnen är i stort behov av nya kläder. Förhoppningsvis drar jag in en del pengar på lördag så jag kan fynda hos de andra försäljarna. Måste barn växa så snabbt? :P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ush jobbigt det där med stress över ekonomin. Ser oxå fram emot loppisen. Vi får handla av varandra:-)

2011-08-24 @ 23:01:15
URL: http://maxwilmera.blogg.se/
Postat av: Tella

Lite synd att jag gjorde mig av med alla barnkläder :( men de andra syskonen fick ju bara tjejer :P

Sen fattar jag inte hur det kan ta så lång tid att få ett intyg från sjukhuset...jag har en gång i halvåret (sen Robin opererades för sina hälsenor) ringt till skövde och bett om intyg för försäkringen. Det är nu inne på 6:e året...och det var ändå bara 3 dagar...

2011-08-24 @ 23:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0