Shoppat

Jag, Lovisa och Grand Samarkand. Det gick över förväntan. Lovisa blir lite rastlös mellan varven, men löfte om fikapaus löste det mest akuta.
Jag köpte byxor, tröja, skor och strumpor. Lovisa köpte shorts, jacka, överdragsbyxor och gummistövlar. Victor (som var hemma) fick regnkläder och fleecefodrad regnjacka. Tyvärr så var Lovisas jacka för kort i ärmarna, jag var ju dum som inte provade den på henne när hon ändå var med så jag får åka tillbaka och byta i veckan. Inte ska hon behöva ha storlek 110 för att den ska räcka i ärmarna. Så dumt.

Ikväll ska jag äntligen iväg och jobba igen, skönt att dra in lite pengar. Har ju förlorat näst intill en månads matbudget på att vara hemma..

Men först matlagning sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0