Knepig dygnsrytm

Det är väl det jag har, det är ju supersvårt på helgerna. På helgerna behöver jag ju vara uppe på dagen och förhoppningsvis sova på natten. Det fungerar väl kanske inte helt bra. Igår somnade jag på kvällen så jag vaknade vid midnatt då jag åt lite och sen la mig igen. Sen var det stört omöjligt för mig att somna om, det blev inte bättre av att Victor bökade runt i sin säng till 5 innan han ville somna om. Nåja, gick upp en liten sväng på morgonen och sen sov jag bort större delen av dagen istället, ungefär samma tider som när jag jobbar.
På helgerna vill jag ju hinna allt jag inte hinner i veckorna.. typ umgås med barnen, fixa lite här hemma och kanske göra något roligt.
Enda fördelen jag kan se med nattjobb är lönen (om man inte är barnlös och nattuggla för då måste det ju vara perfekt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0