Kunde fått en bättre start på helgen

Aldrig mer Marabou mjölkchoklad med non stop säger jag bara.. Den är syndigt god, men jag brukar bli lite bubblig i magen efteråt. Igår åt jag också. Sen vaknade jag äckligt tidigt i morse och mådde hur illa som helst. Det slutade med en massa kräks. Usch. Nu mår jag visserligen bra igen så jag har ju kunnat ta mig an min lördagsaktivitet med Lovisa.

Lovisa tyckte att det var hur kul som helst med bio, det var ju så nytt, stort och spännande. 45 minuter var alldeles lagom för sista kvarten började hon skruva en del på sig. Läste att från nästa lördag är det knattebio med filmer för de minsta, typ Alfons och sånt för 35 kronor så det blir nog mer bio framöver. Passar oss utmärkt för vi vet ändå inte vad vi ska hitta på på helgerna, åka pulka tröttnade barnen på efter en vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0