Nu ni

Här händer det äntligen lite saker i positiv riktning. Silvio var och skaffade sig ett jobb idag så han börjar redan imorgon. Riktigt bra och det var på håret eftersom han får sin sista utbetalning från CSN i februari. Så länge jag har mitt nuvarande uppdrag klarar vi oss visserligen ändå eftersom jag tjänar tillräckligt bra för oss båda, men eftersom ingen vet hur länge det pågår känns det bra att Silvio kan jobba och att vi kan spara en del pengar istället.
Enda negativa är väl arbetstiderna Silvio får, 10-19 så jag blir all alone med våra monster från dagis till sängdags. Det ska jag väl klara visserligen, men en sväng på uppvilningshem bortåt sommaren kanske blir nödvändigt ;).

Och förresten så vill jag åka till IKEA, men bara för att jag ställt av bilskrället så verkar jag ensam om att vilja åka dit. Så jag efterlyser fortfarande  lite lift om någon ska dit. Det är inte bråttom som i att jag vill dit närmsta dagarna, men närmsta månaden hade varit fint. Det var ju ett år sen sist och det har tillkommit lite behov. Lite förvaring och extra sängkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0