Seg söndag

Mest för min del. Barnen har varit pigga och hoppiga hela dagen till mitt stora förtret. Innan jag la mig igår tog jag en allergitablett, jag blir verkligen helt nockad av dem. Och eftersom jag tog en tablett när jag la mig satt segheten i på morgonen. Det är helt hopplöst. Kroppen känns som om den väger bly, jag kan bara röra mig långsamt och mitt i allt det tunga känns jag så mjuk så jag inte orkar hålla mig uppe, är liksom svag. Helt hopplöst så jag sov ett par timmar till i stojet. Hur jag lyckades? Det undrar jag också.

Idag försökte jag migp å mitt cykellås igen. Silvio slarvade bort ena nycklen för längesen och förra helgen lyckades jag tappa bort min nyckel. Hemma eller ute? Vet inte, den är fortfarande borta. Har försökt såga upp låset med en bågfil, det slutade bara med att stackaren blev tandlös och låset fritt från smuts. Efter lite googlande tycks det vara vinkelslip som gäller. Får försöka prova det imorgon då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0