Söndag

Det blev inget stranden idag. Det var riktigt molnigt på förmiddagen och åska var utlovat så vi tyckte att det var dumt att chansa. Med facit i hand kunde vi helt klart åkt till stranden. Istället gick vi till Grand Samarkand. Jag behövde ett par nya skor då fötterna kokar i sneakers. Lite skoshopping, lite reafynd, lite fika och lite matinköp på Maxi, sen gick vi hem igen.

Ni som läser och har barn, jag tipsar gärna om barnloppis. Det kommer att vara en i Växjö 27 augusti, det finns en ypperlig sida på facebook där man kan uppdatera sig och även preliminärboka ett bord. Nu sparar jag det jag har i garderoberna här hemma och struntar i tradera ett tag. Jag hyr ett bord och säljer så mycket som möjligt på loppisen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0