Hej igen

Här har jag inte skrivit på ett par dagar, mest för att det inte har hänt så värst mycket. Jag har sovit, barnen har varit på dagis. Ungefär så.
Idag efter dagishämtningen hälsade vi på HK för att spana in hennes nya lägenhet, hon är äntligen tillbaka i stan. Efterlängtat och Lovisa var hur glad som helst över att få träffa "tant ding-ding".

En natt kvar sen kommer helgen, ska bli skönt. Tänkte åka till IKEA på lördag och skaffa lite saker. Egentligen skulle jag skaffa många saker, men orkar inte köpa möbler den här gången, vill rensa ut här hemma först så nu blir det bara lite annat smått och gott som behövs. Ska äntligen ordna med en ordentlig tvättlösning. Jag är så trött på den ständigt översvämmade tvättkorgen så jag ska köpa stora återvinningskärl som kan staplas och därmed göra så att man direkt kan lägga tvätten på rätt ställe så den är sorterad och klar. Sparar förhoppningsvis en hel del frustrationer.

Kommentarer
Postat av: Tella

hehe precis vad jag satt och funderade på häromdagen. Problemet är att vi inte har lika inredningsvänligt badrum som ni har, så jag får fnulera ett tag till, men visst är det fiffigt?!

2011-03-03 @ 09:57:03
Postat av: Emma

Väldigt fiffigt :) Och jag är just nu glad över att vi har så pass stort badrum :)

2011-03-03 @ 13:55:41
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0