Bye bye lugn fredagskväll

Precis när jag skulle iväg till jobbet i morse, nu snackar vi halv sex på morgonen, så vaknade Victor. Efter en stund hade han tydligen tröttnat på pappahäng och väckte Lovisa. Full rulle alltså.
På eftermiddagen efter lite mellanmål så somnade jag och barnen på soffan, tröttisen Lovisa sov aig även igenom kvällsmaten.
Vet ni vad det innebär? Jag har två superpigga barn just nu. Och det är sent på kvällen. Jag vill slappa med en bok. Men, men. Jag sitter här och kidsen kollar på Laban (hoppas jag). Silvio är ute och svirar med Jimmy som är på Växjöbesök i helgen. Får se om han kan hålla sig lite tillgänglig imorgon så jag också får träffa honom lite, var ju ett par år sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0