Change of plans

Vi hade tänkt åka till Astrid Lindgrens värld på lördag. Det ska vi inte längre. Dels ska det mest regna hela dagen och dels är det dags för fröken Lovisa att göra som man säger. Hon har ganska länge nu varit krånglig som attan med läggningar och vi har talat om att hon ska sova i sin säng och inte vara uppe och springa. Hon vet om att det inte blir någon påhälsning hos Pippi om hon inte gör som hon ska och sova ordentligt. Nu gör vi handlign av det vi sagt.
Helgen därpå blir bättre hoppas vi med bättre väder.
Jag har bakat som en tok idag. I eftermiddags gjorde jag och Lovisa muffins, tyvärr flöt de ut för mycket så det blev inte så snygga, men smakar bra. Nu på kvällskvisten roar jag mig med att göra chocolate chop cookies, hoppas att de blir riktigt smarriga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0