Hejdå lockarna

Igår bestämde jag mig för att jag ville gå på lite AW (after work) och gjorde alltså det. Det var riktigt trevligt och så var det ju gott med öl också. Det resulterade i lite allmän seghet idag som inte blev bättre av en allergitablett.

Efter att ha vaknat till ordentligt bestämde jag mig för att klippa Victor, han hade ju väldigt fint hår, men blir toksvettig och håret trasslar en massa så det var lika bra att klippa. Dessutom har han fått lika eländig hårbotten som Silvio, det bildas äckliga kakor och de blir bättre av att få luftas lite samt att det är lättare att smörja in när det inte är så mycket hår. Så håret föll och nu har han riktigt kort hår, det är så ovant att se honom.

Vi gick ut och handlade lite och luftade oss, då ringde mamma. Hela klanen var i stan så de underade om de kunde komma förbi på fika. Efter mitt ihärdiga bakande var ju det där med fika en baggis, men nu är allt fikabröd slut så det får bli nytt bakande.



Nej, mina barn vet inte hur man åker hiss rakt upp och ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0