Eftersom jag ändå är vaken

Jodå, förutom att ha blivit bländad av solen har det målats en hel massa hos oss. Tyvärr inte den typen va målning jag skulle uppskatta (ny väggfärg), men ändå bra sysselsättning för barnen. När jag tröttnade på att rita konturen av fula bilar om och om igen så satte jag mig vid datorn och leta upp bilder på bilar och skrev ut. Sen kom jag vidare tilll en massa annat och helt plötsligt öppnade sig en helt ny värld. Det finns ju faktiskt sidor med färdiga bilder där det bara är konturer som man kan skriva ut.
Så, det var väl egentligen bara det jag ville säga.
Jag vet inte om det blir billigare än diverse målarböcker, men jag hoppas det. Om inte annat blev barnen rasande nöjda över att få måla bilar, hus, Barbapapa och "sessan i vattnet".
Fri gissning nu, vem kan "sessan i vattet vara"?

Kommentarer
Postat av: Tella

Åh men har inte en aaaaaning :P

2011-10-16 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0