Födelsedagsfirande

Minsann, för idag fyller Silvio år igen, nu är det bara ett år kvar ;)

Barnen fick kortdag idag på dagis för det var så svårt att få till det bra med hämtning annars eftersom jag skulle till AF 13:15 samt att Silvios föräldrar skulle komma förbi. Det var trevligt att ha dem på besök även om jag inte var så värst närvarande eftersom jag var iväg på mitt möte också.
Jag råkade sälja en dator till Silvios pappa för han ville ha en laptop och ptja.. jag har ju en laptop som inte används överdrivet mycket. Nuförtiden har vi ju så snitsiga telefoner att en laptop inte riktigt behövs heller om man är iväg. Facebook fungerar ju ändå.

Nu är mannen iväg och handlar, ska bli spännande att se vad han hittar för kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0