Måndag med allt vad det innebär

Måndagar är ju ofta en sån där dag då man ska göra så himla mycket. Idag var inget undantag. Vi började förvisso med sovmorgon vilket var väääldigt skönt. Sen gick vi till öppna förskolan för lite lek och bus. Hem för lite lunch innan vi gick ner på stan så jag kunde gå till arbetsförmedlingen. Man ska ju gå dit sin första dag som arbetslös så då gjorde jag det i väntan på bättre tider. Det gick väl sådär, men nu är jag aktiverad där, men fick inte träffa någon än på några veckor, men vid det laget har jag väl jobbi gen. Eller hur?? Eller hur!!

Idag uppmärksammade jag att det ser ut som gymmaskiner i gamla banklokalen. Hur gött skulle inte det vara? Jag vill ju börja träna, men inser ju själv att jag inte kommer orka om jag måste ta mig någonstas när vädret är kass, men skulle det finnas möjlighet att träna här hemmavid så skulle jag lätt fixa det. När min förbannade förkylning gått över, nu är typ snuvan borta men halsen värker istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0