Äsch

Ungefär så känns det nu. Har knappt sovit inatt, grubblat för mycket. Igår fick jag veta att min anställning inte kommer att förlängas som det är nu. Det är order uppifrån att minska ner på personalstyrkan och jag har jobbat kortast tid. Så just nu känns inte livet så värst positivt.
Jag är ju alltid välkommen tillbaka till bemanningsföretaget jag jobbade för innan, tråkigt nog kan jag nog inte räkna med heltid vilket skulle behövas. Vill verkligen inte behöva gå till sov igen, det var ju bara pina och elände. Dags att Silvio får ett jobb tycker jag så vi kan klara oss, då skulle det inte vara hela världen om jag jobbar lite mindre.

Blir nog ite mycket mer än så sagt från mig. Har inte humör till något positivt alls just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0