Det blev ju bra ändå

Det blev ju inte så mycket gjort idag. Mest vilande, lite lunchätning och sen jobbet. Behövde inte ens jobba över idag vilket var väldigt skönt för jag var bra trött. Igår lyckades vi nå en mål vi haft uppsatt på jobbet, "vinsten" är att våra chefer ska laga lunch åt oss. Det återstår att se alltså..

Barnen hade gruppfotografering på dagis idag. Vi missade ju det förra året så nu får det bli lite kort. Några individuella kort blev det inte. Det kostar ju en hel del, så det kan vi inte ta i tid och otid. De vi tog i julas är ju jättefian bortsett från Lovisas trumpna min.. Just ja.. nu påminde jag mig om att jag skulle beställa kopia åt mamma.

Hoppas på att få sova inatt så jag hinner med lite städning här hemma innan jobbet. Skönt att bara få det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0