Lugn lördag

Mestadels.
Det började med att vi gick ner en runda på stan. Silvio behövde lämna in ett grafikkort för reklamation. Jag ville spana in matmässan. Matmässan blev det inte mycket med, alldeles för mycket folk så Lovisa inhandlade lite lördagsgodis på Hemmakväll innan vi styrde kosan hemåt. Hemma halvsov jag lite, Lovisa sov några timmar och så mycket mer hände inte.
Kvällen ägnades mestadels åt att tvätta och sen kollade jag och Silvio på film. Det var evigheter sen vi kollade på film senast, det är för mycket WoW annars samt att jag alltid somnar.

Imorgon väntar den där sista städningen för att få ordning och så blir det väl en hel del bus också om jag känner kidsen rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0