Kvällen

Vad ska jag säga om kvällen? Egentligen borde jag inte säga någonting utan sova istället. Jag har lagat mumsig mat, ätit den mumsiga maten när Silvio kom hem. Jag har badat med Lovisa, hon apstirrade på en schampflaska hela badsessionen. Nu hamnade jag visst här igen. Konstigt.

Jag har hittat en ny liten dator att köpa, eller rättare sagt tre stycken att välja mellan. Jag ska försöka klura ut vilken jag helst vill ha och om det är ekonomiskt försvarbart just nu. Men som sagt, lite mer betänketid, jag ska ju även få kostnadsförslag på vad laptopen kan tänkas gå på att laga, vilket jag hört kan bli lika dyrt som att köpa nytt. Jag ska aldrig mer skaffa laptop frivilligt, mycket smidigare med stationär så man bara behöver byta den del som är sönder samt att man kan göra det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0