Mhmmm

Nästan sovmorgon. Var är det utlovade regnet? Det skulle ju regna idag. Inte för att jag vill att det ska regna, men bara för det lär det regna imorgon när jag bokat upp mig på utomhusaktiviteter (tvätta bil och byta till sommardäck på densamma).
Idag tänkte jag städa här hemma, Silvio har nackspärr så han är inte brutalt hjälpsam, men det är å andra sidan inte så mycket att göra här. Tänkte eventuellt ta en promenad i bokhultet igen, jag såg en massa saker igår jag ville fota, men jag hade ingen kamera med mig.
Det var ju planerat att kolla på forna Elohim ikväll (de ska tydligen byta namn), men Hannah visste inte om hon var sugen. Får se, får se vad som händer alltså.

Vi försöker byta bredbandsleverantör, det går inget bra. Vi ska ha 100/100 med den vi har nu, men får knappt ut hälften av hastigheten. Dåligt. Det är många i vår omgivnign också som upplever problem. Tyvärr finns det inte så mycket att välja på, antingen kostar de för mycket,erbjuder sämre hastigheter eller ha kassa avtal. Får se hur det blir, får börja med ett samtal till den nuvarande. Trist bara att det egentligen inte finns några vettiga alternativ.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Sånt är jobbigt, och med det jobbet vi har så vet vi ju precis hur mycket (lite) som går att göra åt det.. Jag har tänkt läsa Pappersväggar, fastnade verkligen för författaren! Har du läst något mer av honom?

2008-04-05 @ 14:30:44
URL: http://kerstinydrefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0