The D day

Eller kanske S day. Städdag hursom. Det var dags att ta itu med det hela, nu är det bara rummet som gud glömde kvar, men det tar vi lite efterhand.
Jag har slängt hur mycket skräp som helst (kartonberget i hallen), det var som att föda barn fast omvänt liksom. Stora kartonger,små hål.
Så var det det här med badrumsskåpshyllor. AJ! Borde inte de vara människoanpassade? Nu har jag en väldigt sargad, men omplåstrad knoge. Snyggt! Det är ärren som gör mannen kvinnan. Man ska minnas sina slag.

Tandis gick ganska bra, vi bestämde för operation i augusti. Sist fick jag operera allt vid ett tillfälle, nu ska vi dela upp lite istället då det är så väldigt mycket som måste göras vid och det är väldigt påfrestand att gå igenom det hela. Hur mycket ångest jag än har för det nu så vet jag att det kommer att bli väldigt bra när det är klart.

Det blev en del shopping till Lovisa också, jag skulle köpa en body som Silvio kan stryka fast trycket på som jag köpte åt honom, sedan blev det två par byxor eftersom man köper 3 och betalar för 2. Utöver det blev det två extra bodys då Lindex just nu har en kollektion med Fem myror är fler än fyra elefanter. Nostalgi!

Nu ser jag bara fram emot kvällens fika. Jag har köpt massa mums i charken på Maxi, men jag tror (och hoppas) att det bara är jag och Silvio som uppskattar det ;).

Dagens boktips kommer förmodligen lite senare idag, hinner inte just nu och har inte valt ut något lämpligt bokoffer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0