Mysungen bara växer och växer och växer..

Hur kommer det att sluta egentligen? Dags att ringa alla intressanta basketlag och boka in henne. Igår "fyllde" Lovisa 4 veckor, idag på BVC hade hon passerat 5 kg. Dock är har hon inte direkt nåt babyhull, det är lite dubbelhaka och hon är lite rund om kinderna, men i övrigt är hon lång och smal.
Det nya är att kräkas ner mig några gånger om dagen, alltid lika trevligt. Nyss spydde hon över hela min mage efter amningen. Tur att hon dock inte spydde på sig själv så det blev klädbyte igen. Jag borde snart kvala in till att få en egen tvättstuga i den här takten.
Vi var även en sväng på stan idag, målet var att hitta en ny lite tunnare overall då hon börjar växa ur den nuvarande i storlek 56. Det märks att vintern börjar ta slut för utbudet var allt annat än bra, men till slut hittade jag en som kändes ok. Mot alla mina principer köpte jag även en klänning på Lindex bara för att den var så ohyggligt söt och cool.

Idag kom jag på en sak till, jag måste ha fler barn. Egentligen vill jag inte vara gravid igen då jag hatade varenda sekund av det, men jag kan inte med att sälja/ge bort Lovisas kläder och det känns ju som slöseri om de inte ska få komma till användning igen. Suck att jag ska vara så satans sentimental och måste spara på allt.

Silvio jobbar sent idag så det är tjejkväll för oss två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0