Ny vecka

Jag fick ostfrallor till frukost. Eller fick och fick. Jag var tvungen att gå till affären först. Idag ska jag och Lovisa ut på ett mission, jag måste ha emlasalva tills imorgon. Min barnmorska har någon ondsint idé om att jag ska ta blodprov imorgon. Visserligen kan det ju vara vettigt. Man gör det väl för att kolla så man inte bildat några antikroppar.
Är inte allt för pigg efter natten. Kära dottern tyckte det var lämpligt att vakna, visst om hon hade lugnat ner sig efter lite mat hade det väl inte varit så mycket att orda om. Efter lite mat, och innan dess en hel del sömn, blev hon dock superpigg och babblade och härjade runt. Suck. Tycker det är lite väl mycket vakna på nätterna nu.
Resultatet blev ju att jag inte heller kunde somna heller. Lovisa härjade runt och Silvio snarkade. Blir nog någon tupplur under dagen om min dotter tillåter.

Kommentarer
Postat av: Tella

Apoteket har Emlasalva. Säg till så kan jag hamstra annars ;)

2008-10-20 @ 11:31:50
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Jag vet, har ju köpt några gånger förr ;)

2008-10-20 @ 14:46:30
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0