Jag borde..

Det finns egentligen en hel uppsjö med saker jag borde.

Fixa i köket, men det orkar jag inte så det får Silvio göra också. Vi kan ju alltid hjälpas åt. Två slarvpottor som vi är. Jag ska dressera Lovisa till att blu überpedant.
En annan sak är att jag borde organisera om mina garderober. Just nu är det mesta huller om buller. Enklare att avsätta en garderob till de få plagg jag faktiskt får på mig nu så slipper jag gräva och fundera varenda dag. Jag gjorde ett sådant projekt förra året och det var kalas. Det är ju inte riktigt allt som täcker numera. Magen växer som bara den :).
Det var egentligen de två värsta borden, allt annat löser sig. Typ hallen och tvättstugan som behöver städas upp, men det borde också gå snabbt om vi hjälps åt.

Nu ska jag försöka ta lite kort på min söta dotter, det var ett tag sen hon poserade i bloggen. Natha var uppmärksam på det och tyckte det var på tok för lite bilder.

(Igår tänkte jag ta kort på den snygga dockan som gjorde reklam för thaimassage. Tyvärr var den bortplockad och ersatt med en diskretare torso iklädd spetskorsett. Ja, temat är ju detsamma, men en stor del av humorn försvann.)

Kommentarer
Postat av: Tella

Någon kanske hade anmärkt på thaidockan?

2008-09-24 @ 16:44:50
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0