Man vet att man lever..

Jag gick och la mig runt midnatt igår, jag fick mig en skrapa av Lovisa när jag skulle vara snäll och släcka lampan på hennes rum. Resultatet? Hon gallskrek. Sen sov jag ett tag tills Silvio och Victor kom runt 5 på morgonen. Victor var inte alls på sovhumör och hade inte varit på hela natten. Magknip är ljuvligt. När Victor äntligen tystnade lite så gallskrek Lovisa, henne gick det att dämpa med välling. Ja, sen har det väl varit lite slummer från och till under morgonen. Mest magknip hos unge herrn. Vi har ju fått med oss en medicin mot magknip, men den ger gas i magen så det är pest eller kolera. Vi fråga imorgon eller på läkarbesöket på onsdag om det finns nåt annat spännande vi kan hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0