AJ som in i....

Jag tvättade lite igår. Vi bor på fjärde våningen utan hiss. Idag känner jag för att säga upp bekantskapen med mina ljumskar. Jag tog ändå ett förebyggande bad innan tvättsessionen och ett bad efter. Jag tror inte ens jag vill veta hur ont jag haft utan de där baden. Men, men.. nu är snart en smärtperiod över. Om det går som sist gick smärtan över väldigt fort. Jag kände av lite ibland om jag gjort någon väldigt jobbigt.
Imorgon är det läkarbesök igen. Kontroll för att kolla läget om jag kan sättas igång. Nervöst som fan.

På läsfronten går det ganska segt. Jag började läsa Gomorra, men alltså... nej. Jag tycker det är superspännande att läsa om diverse maffiarörelser och sånt, men när det blir för faktamässigt tröttnar jag. Det började så bra, nu är det ett typ 100 sidor långt kapitel med bara upprabbling av namn. Vem som mördade vem. Jag har tappat bort mig.
Istället började jag läsa en annan bok, Bitterfittan. Jag har läst den innan, men minns inget alls av den. Den kanske är bra? Efter tre kapitel så är den ganska bra på ett sätt. Vi får se, vi får se.

Snart kommer Nina på lite besök. Lovisa passade på att somna nu när Nina egentligen skulle kommit, men i vår arbetslösa vardag har man ju inte extremt mycket tider att passa så det är lugnt :) (Hoppas jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0