Kom på en rolig sak

Mitt i allt knas här finns även roliga saker.
När Lovisa var några veckor gammal förklarade Silvio väldigt grundligt för henne att hon 'ska passa sig för killar som sin pappa'.
Nu försöker jag intala Victor att han å andra sidan inte ska bli en sån kille som sin pappa ;).


Annars har jag lärt mig att 'bra' är ett relativt begrepp. Jag är snittad, men uppe och går mina långa vändor, det gör ont, mest i ryggen faktiskt. Ändå hävdar jag att jag mår bra, för jag kunde ju fortfarande vara beroende av rullstol och smärtlindrande.
Victor ligger uppkopplad med diverse slangar, kanyler, elektroder osv osv i all evighet. Ändå säger man hela tiden att han mår bra. För det gör han ju om man ser till omständigheterna.

Nu ska jag ägna mig åt lite seriösa saker. Typ fylla i om min föräldrapenning till försäkringskassan. Kan vara bra att göra senast idag om jag vill ha pengar på måndag.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Skönt att höra att första operationen har gått bra och att ni mår väl allihopa! Tänker på er ska du veta, kramkram

2009-01-20 @ 20:09:54
Postat av: Anonym

Tack kära du! Kram

2009-01-20 @ 20:19:59
Postat av: Nina

Skönt att du redan är uppe och går efter snittet, jag vet att du verkligen inte ville snitta, så jag kände med dig när jag fick reda på det.

Det är skönt att han och ni mår bra, när tror du att ni kommer hem?

KRAM!

2009-01-20 @ 20:54:31
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: ilse

Skönt att höra att den 1:a operationen gått bra. Sköt om er båda & försök att vila mycket, krafterna behövs när ni kommer hem. Hälsa Silvio

Kram Ilse

2009-01-20 @ 21:23:05
Postat av: Tella

Å andra sidna kunde han bli nåt mkt värre än sin pappa ;)

Hur kul är det att behöva tänka på världsliga saker som att fylla i blanketter till FK när man är där ni är nu?

Tänker på er!! Kramar!

2009-01-20 @ 22:59:52
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul eller inte. Pengar är tyvärr ett nödvändigt ont. Förhoppningsvis sover vi gott i natt nu när spänningarna inför första operationen har släppt lite.

2009-01-20 @ 23:07:25
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Man brukar inse relativiteten i sådana begrepp när omständigheterna förändras så drastiskt mot vad man är van...

Vilken tur att det gått bra än så länge, hoppas det fortsätter så!

2009-01-21 @ 08:03:50
URL: http://kerstinydrefors.blogg.se/
Postat av: nathalie

jag bakade dina moccarutor igår, men de blev inte alls lika goda som när du gör dem! Tänker på er massor och hoppas att ni mår bra! Säg till om jag kan göra något. Kramkram!

2009-01-21 @ 13:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0