Mest gallskrik

Det är vad jag har lyssnat på de senaste två dygnen. Ett mindre helvete även kallat.
Allt gick bra i fredags, vi kom iväg lite senare än planerat, men det är väl inget ovanligt. Hos Tella bjöds det på lite fika och Fia var ute och lekte lite med Lovisa.

Full fart vidare till Silvios föräldrar där vi fick middag när vi kom fram. Därefter började gallskriksmaratonet. Lovisa har skrikit hela helgen för att hon inte har fått åka hem igen.. och varför Victor har skrikit vetifan, men han var glad i förmiddags ett par timmar. Hela dagen igår gallskrek han om han inte fick sitta i mitt knä, och skrek visserligen en stor del av tiden i mitt knä också.

Sen vi kom hem för ett par timmar sedan har Victor... gallskrikit.

Är jag trött, less och sugen på att lämna tillbaka Victor? Typ

Kommentarer
Postat av: Tella

Blä-helg, mao...

2010-04-04 @ 22:17:17
Postat av: Emma

Verkligen.. Mycket konstigt, så brukar de ju inte vara..

2010-04-05 @ 07:31:12
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0