Jobb igen

Nu känns det lite bättre igen. Fick för en stund sen ett samtal från mitt jobb där de undrade om jag ville jobba i Ljungby igen. Vill och vill, men det är ett jobb och det är det viktigaste. Det blir nattjobb dessutom så det är ju bra lönemässigt. Jag oroade mig lite för att jag nog inte har någon bil då, men det var fler som skulle jobba så att vi kunde samåka.

Bilen ja, den ska ju egentligen besiktigas innan årsskiftet, men det är så många fel på den så den kommer inte att gå igenom så jag har bestämt mig för att ställa av den istället. Sen får jag se hur det ser ut jobbmässigt, om det är vettigt att laga bilen eller sälja den och köpa en annan. Det får tiden utvisa.

Nu har Lovisa bytt avdelning på riktigt på dagis, hon har fått ny hylla i sitt nya kapprum så nu delar hon kapprum med Victor. Hon var lite förvirrad över det i morse och ville inte lämna ifrån sig nappen. Lovisa tycker att förändringar är lite jobbiga så det var nog inte så roligt för henne även om inskolningen till nya avdelningen gått bra, hon är ju ändå van sen innan med att vara där. Efter sommaren blir det ju storflytt till mellantorget så då blir det ju större omställning.

Kommentarer
Postat av: admbjogu

Yay!



Grattinering till jobbet!

2010-12-28 @ 16:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0