Sista julfirandet avklarat

Och det rev vi av idag. Mamma, hennes sambo och min lillebror kom på besök idag. Med sig hade de även mammas nya hund. Barnen hade sett fram emot hundmötet ett tag. På slutet tyckte Lovisa att hunden var rolig, men Victor var tråkigt nog lite rädd för den.
Barnen fick fina julklappar. Av mamma fick de kläder, mycket välbehövligt. Av brorsan fick Victor ännu en hund som han genast gillade, Lovisa fick Pippipussel och tillsammans fick de en doktorväska, mycket uppskattad även den.
Det har varit en alldeles utomordentlig jul.

Jag däremot inser att jag har varit väldigt seg på att blogga, men det finns verkligen inte så mycket att skriva om så jag ligger lite lågt tills inspirationen kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0