Trött

Känner verkligen av nu att det var en hård dag igår och knappt någon sömn alls inatt eftersom en viss liten fröken lekte turbin i vår säng.

Vi har hunnit allt vi skulle hinna, men när Silvio var iväg för att fråga lite saker som inte är så bra fanns ingen där att prata med så det får bli vid annat tillfälle.

Jag sitter här och somnar nästan, Lovisa sover sen ett tag tillbaka, Silvio och Victor sover på soffan eftersom Victor vägrade sova själv. Nu blir det dock nya ryck för vi får ju lite helgbesök.
Silvios pappa ville att vi skulle kolla vad det var för märke på generatorn i bilen för han anada att det var slut på kol i den, symptomen på bilen lät som det och var det "rätt" märke hade han grejer hemma så att de kunde komma ner och fixa. Eftersom både jag och Silvio är jordens största idioter gällande bilar så kom vi inte fram till så mycket, men kanske att det inte var det märket.
En stund senare ringer Silvios mamma igen och säger att de kommer ner ändå. Silvio pappa har nog lite svårt att lämna bilen åt sitt öde ;).
Trevligt med lite besök, om än mitt i den värsta röran. Det är fortfarande mycket som är ouppackat, typ alla kläder och alla småprylar som man alltid tar upp sist av allt eller när man behöver dem.

Dammet sitter hårt i golven och innan när jag var i färd med att moppa vardagsrumsgolvet för att bli av med dammattan lyckades jag bryta av skaftet eftersom jag fick ta i så mycket. Illa, illa.. så jag ska kila ner till affären och köpa en ny då jag verkligen diggar den modellen på mopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0