Äntligen helg

Veckan har gått fort som attan. Idag, eller igår snarare, blev det emsta lite bakvänt. Efter nattens oändliag snöande var det inte skottat så jag fick hänga med till dagis då det skulle pulsas i djupsnö nästan halva vägen.
Runt lunch ringde de och berättade att Victor hade feber så han fick komma hem igen, förmodligen en liten reaktion på influensavaccinet. Efter lite alvedon och sömn mådde han bra igen och var sen pigg och glad resten av dagen.
Eftermiddagen ägnades åt lussekattsbak så nu är frysen välfylld med fikabröd :).

Jag min klant lyckades dra av en backspegeln på bilen när jag skulle till jobbet. De hade inte plogat utanför garaget utan bara skottat en lite bit precis intill porten. Resultatet av det var en snövall strax bakom så jag tänkte att det är lika bra att gasa på lite så man kommer ut. Givetvis var det någon centimeter för trångt på ena sidan och när jag väl hörde knaket var det för sent. Ska kolla sen när det är dagsljus om det går att få fast den lite vettigt igen för den kan ju inte hänga och dingla där på sidan.

Kommentarer
Postat av: Lucke

Godmorgon! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-26 @ 07:41:00
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0