Inte så dumt med helg

Efter att ha jobbat en massa korta veckor kändes det riktigt tungt med en fullång. Jag tror dock inte att det kommer kännas lika tungt när lönen kommer ;).

Det har gått över förväntan med Lovisas nappavvänjning, hon har bara fått ha napp när hon ska sova. Visst har det varit lite protester från hennes sida, men jag tror ändå hon fattar resonemanget.

Idag råkade Lovisa få syn på reklam för en ny Disneyfilm som hon då såklart ville se, efter en kik på SF:s hemsida kunde jag konstatera att det nog skulle bli lite för maffigt för henne. Däremot fanns det en lite kortare och lugnare film som jag och Lovisa ska gå på imorgon. Så det blir Lilla Anna, Långa Farbrorn och Spöket Laban, fnitter och popcorn blir det nog också det är ju ändå Lovisas första bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0