Långhelg

Så skönt! Inte för att helgerna direkt bjuder på vila, det är nästan så det är lite lugnt och skönt att gå till jobbet. Barnen, främst Lovisa, är inne i en ganska jobbig period. Lovisa har blivit fruktansvärt mammig, mellan varven är det bara jag som får byta blöja eller blanda hennes välling annars blir det gråt och tandagnissel en lång stund framöver. Precis när jag skulle till jobbet igår vaknade Lovisa och ville bara kramas massvis med mig, jobbigt att behöva lämna henne då, men pappa är ju minst lika bra.

Helgen bjuder ändå på en del roligheter. På lördag ska jag fira att Nina har fyllt 20 än en gång. På söndag fyller Lovisa år så då blir det lite firande av henne. Jag antar att hon vill ha en rosa tårta ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0