Typiskt

Får jobba två nätter till. Högre instanser tyckte inte att jag var användbar längre, inte som i att jag är dålig utan som i att det är lite mindre att göra på jobbet nu. Min arbetsledare vill ju inte bli av med mig, men han har ingenting att säga till om, men han trodde det skulle gå uppåt snart igen. Får hoppas på det, men det blir också till att söka en massa jobb, det är så jobbigt när man inte vet om man har jobb eller inte. Skulle vara trevligt med lite mer långsiktighet.
Jag har ju att göra så jag sysselsättning har jag inga problem med alls, men det ska ju gärna ge lite pengar också.

Idag skulle jag med Victor till sjukhustandläkaren. 10 minuter var vi där. För det gick det åt hela dagen eftersom det var klockan 12. Nåja, nu är det gjort och han tyckte det var gott med sånt där banansmakande klet på tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0