Det där gick inte så bra

Efter jobbet skulle bilen besiktas. Jag anade att det kunde bli lite strul med avgasvärdena för det hade det varit i höstas. Och jodå, de var det också strul med, men det var väl egentligen det lilla problemet.
Det stora problemet var att en länkarm var så in i bängens rostig att det blev körförbud då den kunde gå av närsomhelst. Det är lite märkligt att den blivit dålig så fort, det fanns inte ens en anteckning om det i höstas och med tanke på hur den såg ut nu borde den varit i riktigt dåligt skick redan då. Så nu står min bil där den står då den bara får bärgas från platsen och de vet jag ju hur in i helsike dyrt det är... Så just nu är jag aningens deppig. Att vi alltid ska ha sån otur, det är ju rent bedrövligt.

Kommentarer
Postat av: Tella

Ja men precis HUR har den blivit så kass på några månader?????

2011-06-07 @ 21:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0