En solig lördag spenderade vi inne på IKEA

Eftersom så var bestämt. En mycket motvillig Silvio och två glada barn fick jag med mig sen shoppades det loss som aldrig förr. Nädå, det har shoppats större kvantiteter där förr. Vi hittade det vi skulle och som vanligt lite till. Det viktigaste var att ordna med ordentlig smutstvättsförvaring och det löste sig finemang. Efter att ha donat med det upptäckte jag dessutom det geniala i att en sån där låda med tvätt alldeles lagom fyller upp tvättmaskinen så man vet verkligen när det är dags att tvätta.

Här skulle det även vara en bild på barn som faktiskt sitter still i flera minuter och äter pasta med köttfärssås, men då kameran och jag inte är fullt samarbetsvilliga idag får ni fantisera ihop den bilden själva och hoppas på bättre lycka någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0