Bråkstakar

Jag har ett par sånna hemma. Det har varit fullt liv på dem sen de vaknade. Båda vill ha samma saker hela tiden och blir jättearga om den andra har något. Lite jobbigt, särskilt då de fått för sig att jag ska agera fredsmäklare i varenda liten dispyt.

Ibland kan det bli både rätt och fel samtidigt. Victor kom nyss och sa att han hade kissat på golvet. Någon blöja hade han inte på sig, för den hade åkt av utan tillåtelse. Nåja. Kisset hittades till sist i badrummet precis brevid pottan. Han hade alltså tänkt helt rätt, men inte riktigt hunnit hela vägen. Så kan det vara, men han var duktig ändå trots att han varit lite busig och slängt av sig blöjan.

Kommentarer
Postat av: Tella

Framsteg! jej!!

2011-09-11 @ 11:02:13
Postat av: Emma

En gång är ingen gång.. eller hur man nu säger?

2011-09-11 @ 19:35:53
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: admbjogu

Om du inte får dom att sköta sig kan du alltid hota med att skika dom till mig :) Det borde få dom att uppföra sig som änglar.

2011-09-11 @ 21:53:28
Postat av: Emma

Ja, du om någon är ju skräckinjagande. Jag märkte ju hur otroligt rädda de blev för dig när du var här ;).

2011-09-11 @ 23:13:33
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0