Kontrollerad och godkänd

Idag har Victor genomgått 2,5årskontrollen på BVC, den klarade han lätt som en plätt. BVC-sköterskan hade gjort sin hemläxa och läst på riktigt ordentligt om hjärtbarn för att kunna ha med det i sin bedömning. Sen låg han visst lite högt på viktkurvan, men skitsamma då han inte är tjock på något vis, lite rund kanske, men mest bred liksom. Mina barn är toppen, de tror att allt godis heter lördagsgodis så när sköterskan frågade hur det var med godisätandet sa de att de äter lördagsgodis :D. Ja, oftast är det så.. ibland blir det godis någon annan dag och ibland blir det inget alls på länge.  

Nu ska jag se om jag kan få ordning i min klädkammare. Victor har dille på att gå in där och dra ner alla saker från hyllorna och så har det sett ut ett tag nu. Jag har liksom inte orkat, men om jag bara gör det så går det ju faktiskt ganska så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0